HTML

 

DJ Babycame - Tarka Napok 2011 tavasz - KEDD

2011.04.07. 10:28 Tőgy Tarka



 

 

Aki ismeri Bettit a 201-ből, az tudja, hogy miért Ő csinálja az alter bulit.


2008 szeptemberében költözött Tarkarétre, és azóta kb. több alter bulit abszolvált közönségként, mint az évfolyama összesen.

Korábbi Tarka Napok során már bebizonyította, hogy a pult másik oldalán is megállja a helyét.  Ha azon gondolkodtok, vajon milyen Babycame a pult mögött, akkor íme a válasz.

A kinyomtatott interjúkat esténként a 201-ben, a büfében, vagy a második emeleti dohányzóban/zuhanyzóban dedikálja, ha egyszer már ott adta :)


Interjú a zuhany alatt

„én már most látom a szívemet... szívem szakadékát”

 

K: Hogy érzed magad?

Babycame: Jelenleg nagyon jól, mert a vízsugár simogatja a testem. :)

 

K: és ennek a vízsugárnak volt valami köze ahhoz hogy a Dj-zés mellett döntöttél?

Babycame: Háát, a vízsugárnak pont nem.

 

K: akkor honnan jött az ötlet?

Babycame: Már otthon (Egerben- szerk.) is zenéltem egy alternatív clubban és innen jött az ötlet, hogy Tarka Napokon is szerepeljek Djként.

 

K: És mi a benyomásod a tavalyi bulidról?

V: Szerintem nagyon jól sikerült, a Stone előteres bulikhoz képest sokan akartak itt bulizni és sok olyan visszajelzést is kaptam, hogy jól sikerült este volt. Én mindenesetre élveztem.

 

K: Idén tervezel valamilyen újítást?

Babycame: Annyi újítás lesz, hogy nagyon sok alternatív zenekarnak jelent meg új albuma a közelmúltban így sok új szám várható :)

 

K: Miért jönnél el erre az alterbulira ha nem te lennél a Dj?

Babycame: Mert már unom a „diszkózenét” és mivel évente csak kétszer, a Tarka Napok alatt van lehetőség Tarkán ilyen bulira, ezért ki nem hagynám.

 

K: Üzensz valamit Tarka népének?

Babycame: Csak annyit hogy szeretem az istennyilát és a rosé fröccsöt :)

DJ Babycame - Tarka Napok 2011 tavasz - KEDD - 23:00

http://www.facebook.com/event.php?eid=110054362411154

http://www.facebook.com/tarkanapok


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bcetarka.blog.hu/api/trackback/id/tr312806634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása